Yüz Kontür Cerrahisi

Erkeksi yüz hatları dediğimiz, durumu ortadan kaldırmak için kullanılan, yüze daha yumuşak ve kadınsı bir görünüm vermeyi amaçlayan yöntemdir.  Yüz kontür cerrahisi hem yüz simetrisini arttırırken özgüveni yükseltir ve yüzdeki sarkma şikayetlerini ortadan kaldırır.

Yüz Kontür Cerrahisi uygulanma çene, yanak, dudak ve yüz kontürlerinde meydana gelen sarklamar nedeniyle şikayetçi olan kişilerin yüz şekillerinin bozulma derecesi belirlenerek yüz kontür cerrahisi kapsamında yapılacak işlem hastanın ihtiyaçları doğrultusunda belirlenir.

Ameliyat ortamında, genel anestezi yöntemi kullanılara yapılan bu işlem daha genç görünmenizi sağlamaktadır. Thread lift, dolgu ve benzeri yöntemlere rağmen elde edilemeyen durumlara cerrahi yöntem ile ulaşılabilmektedir.

Yüz Kontür cerrahisi sonrasında hastanın görünümünde ciddi bir değişiklik olur. Kişi gençleşir. Bununla beraber kişi üzerinde göstereceği etkisi hastadan hastaya değişiklik gösterebilmektedir.

Yüz Kontür Cerrahisi ;

• Adem Elması
  • Göz kapağı ameliyatı
  • Yanak büyütme
  • Burun ameliyatı
  • Çene küçültme
  • Çene ameliyatı
  • Dudak kaldırma
  • Yüz germe ameliyatı
  • Kaş kemiği küçültme
  • Saç çizgisi düşürme ameliyatı

gibi cerrahi müdahale gerektiren işlemlerde kullanılmaktadır.

Post op dönem yaklaşık iki gün sürmektedir. İki günün sonunda hasta herhangi bir sorun olmaması durumunda taburcu edilir. Hastanın durumuna göre ameliyat sonrasında hastaya oluşabilecek engeksiyon durumunu engellemek amacıyla antibiyotik, ağrısı için ise ağrı kesici gerekli durumlarda verilmektedir. İyileşme süreci yaklaşık 2 hafta ile 6 hafta arasında sürebilmektedir. Bu durum yapılan ameliyata, hastanın klinik bulgularına göre değişiklik gösterebilmektedir. İstenilen görüntüye ulaşabilmemiz yaklaşık 6  ay ile 1 yıl arasında değişiklik göstermektedir. Yapılan ameliyat sonrasında ameliyatın boyutuna göre değişiklik gösteren bu durum da yara izlerinin düzelmesi 1 yıl kadar bir sürebilmektedir.